xx

load
אנו מחפשים עבורך את התוצאות הטובות ביותר
אנא המתן

תקנון


 

כל רוכש שירות מאת חברת אופקים רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981.

על עסקאות שאינן במסגרת הוראת הסעיף קטן (ג) להוראת החוק יחולו דמי ביטול בתנאים הבאים:

מרגע ביצוע ההזמנה ועד 7 ימים לפני היציאה -120 ₪ לכל חדר מבוטל.

מ-7 ימים ועד 2 ימים לפני היציאה- יחולו דמי ביטול בגובה עלות ללילה על בסיס האירוח לכל חדר.

יומיים לפני היציאה ו/או אי הגעה – 100% דמי ביטול.

דמי ביטול בחגים וחודשים יולי/אוגוסט- מרגע ביצוע ההזמנה ועד 21 יום לפני ההגעה 150 ₪ דמי ביטול לחדר.

21 ימים ועד 14 ימים יום לפני היציאה ו/או אי הגעה- 100% דמי ביטול.

בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן רשאי צרכן המוגדר ע"פ החוק כדלקמן: "אדם עם מוגבלות", "עולה חדש" או "אזרח ותיק"

לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים, לפי המאוחר, אלא אם כן מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד תחילת השרות

בכל מקרה ביטול יתבצע בכתב באמצעות אימייל ל STAVS@OFAKIM.CO.IL  כאשר התאריך הקובע הינו תחילת יום העסקים הסמוך

לאחר קבלת המסמך בסוכנות הנסיעות. סוכנות הנסיעות תאשר בכתב את קבלת הודעת הביטול.

למען הסר ספק מובהר בזאת כי האמור בסעיף זה הינו לצורכי יידוע בלבד, וכי הנוסח המלא והמחייב של הוראות הביטול הוא זה המפורט בסעיפים 14ג ו – 14ה לחוק ובתקנות.

בעסקאות מסוג "כל הקודם" ברשת ישרוטל ושתפי"ם עם כרטיסי אשראי ברשתות השונות , דמי ביטול ו/או שינוי הינם עפ"י תקנוני המבצעים ברשתות.

אופקים תהא רשאית לבטל עסקה:
א. במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
ב. במקרה של תקלה טכנית או תקלה אחרת.

ג. כוח עליון.

 

ט.ל.ח

צרו איתנו קשר עבור כל שאלה

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו

הרשמו לרשימת המיילים שלנו כדי לקבל עדכונים והצעות

×
10% הנחה למגוון אטרקציות לאחר ביצוע הזמנת חדר באחד ממלונותינו
×